lördag 14 juni 2008

Fotboll, bira, visselpipor, gott sällskap och en jävligt rolig kväll!!!

Lördag 14 juni....

Fotboll i kväll, Sverige-Spanien, och jävlar vad vi ska vinna... Planen var först att åka in till stan och kolla, men det har ju typ regnat hela dagen så allt skulle väl typ vara genomsurt...får hoppas på att vädret är bättre på onsdag när vi möter Ryssland..

Förra helgen var vi på Martins landställe,, det var riktigt mysigt, och vi ska dit i midsommar igen, hände en grej i veckan som kanske inte känns så skoj, är trött på skitsnackare,,, FY FAN säger jag.... Varför finns det alltid en sur"kerstin" i sällskapet, men men det löser sig alltid eller hur???

Ja ja nåväl jag ska iaf ha en kul midsommar, vare sig det är på landet, eller ngn annanstans, en sak är säkert jag lämnar inte alla som jag planerat med i sticket:)...

Ikväll ska vi ha en kul kväll, jag, philip, barnen, anna ric, och robert:) kul ska det bil

Vi hörs snart igen

Puss pUSS

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!