torsdag 29 maj 2008

OJ OJ OJ, har inte haft tid me min blogg, var tar all tid vägen??
















När blogga jag sist??? Har jag bloggat sen jag fyllde år, 1 maj... HM vet ej..

Men som sagt jag har fyllt år, Philip har fyllt år..och flera andra har fyllt år,,GRATTIS ALLA..
I helgen var vi på en fest eller flera.. Först fyllde Martin år, sen fyllde Cissi o Maja år, först var vi hemma hos martin, åt och drack lite, sen var vi snabbt på ett Cocktailparty hos Cissi, sen in till stan på en fest till en kompis till Philip... GRYMT KUL KVÄLL......
Jag kämpar hela tiden mot min svartsjuka och äntligen i lördags fick jag bevisa för Philip att jag jobbat mycket på det.. Brydde mig inte om ngt som hände, en tjej åma sig mot han, jag bara skratta åt det:) Heja mig... Jag blir så stolt över mig själv, brydde mig liksom inte om saker som hände, vet ju att I am the one and only:).. Love you...
I helgen blir det lungt,, mamma kmr på besök, pappa ska till landet. Philip är på övning den här helgen, så han kmr inte hem...BLÄ.... Nästa vecka blir det stundentmottagningar.. :)...
Dags och duscha..
Lovar att bättra mig:)
PUSSAR

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!