söndag 6 april 2008

oj va länge sen det var!!!

Heej!!

Shit vad länge sen det va jag blogga, kan ju bero på att min data varit seg men har nu fått hjälp av Robert att formatera min data.. THANKS!!!

Jaha vad har hänt?? OJ kmr inte ens ihåg allt, men livet rullar på som vanligt.. Barnen mår bra, kärleken går fint, våren är här, jobbar som fan... men det funkar....

Va ute på krogen förra helgen.. Men Philip och hans lumpargäng.. Hade verkligen URKUL.. Länge sen jag hade så kul på krogen,, var inte full, men det fanns det andra som var:)...haha så söt... Söndagen sov jag hela dagen typ...

Den här helgen har varit mycket bra,, i fredags somna jag vid tio utav sjuk magont, lördagen var vi ute HELA dagen.. gick ut vid nio och sen kom Philip och käka lunch vid ett, var inne en liten stund och sen ut och leka igen, kom in vid halv fem.. Gjorde god mat..

RObert o Philip kom förbi och fikade senare kom min älskling också, vi tittade på tv och hade det allmänt mysigt... Somna vid halv två, trött som fan...

Idag var vi ute en stund på förmiddagen men det var väldigt kallt ute så vi gick in och mamma och pappa och syrran kom förbi och fikade sen har vi inte gjort så mycket mer.. Jo fifan jag har TVÄTTAT hade hur mycket tvätt som helst... Så nu är jag trött ska lägga mig i soffan och bara slappa... Vi hörs snart igen:) JAG LOVAR!!!

Pussar!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!