onsdag 23 april 2008

Kanske allerigker, kanske inte:)

Har varit sjuk mer eller mindre i typ 2 månader, så idag bestämde jag mig för att vara hemma och komma iväg till läkaren. Sagt och gjort fick en tid kvart över elva hos en läkare på VC... Han lyssnade lite på lungorna, tog blodtryck (120/80), lyssnade på hjärtat och allt var fint. Han remitterade mig vidare till ett pricktest och ett utandningsprov,,.. han fråga om jag röker, ja svara jag och då bestämde han att tanten som ska ta pricktest även ska predika för mig hur farligt det är att röka, som om jag inte redan visste det som har en faster med KOL..... HM, men men ingen kan tvinga mig att sluta röka.. Det är ballt att röka,,, NOT...

Sen tog jag en repa i Skärholmen... Köpte en strumpa till min mobil som jag tappar i golvet var och varannnan dag, en rosa såklart.. Hittade ett vattentätt skydd till Philips mobil som han kan ha när han är ute på sjön, dock kan du ej bada med det, så håll dig borta från relingen älskling...:)


Jag kan ju typ aldrig ligga still när jag är sjuk, så väl i Skärholmen hitta jag fina gardiner till mitt kök, en köksmatta o en ny lampa.-....:) Fint blev det, så passade jag på att putsa fönsterna me..

Annars då??? Nä det händer inte så mycket just nu.. Snart valborg, då ska vi vara här:), ja har ungarna så hela hydet får komma hit om dem vill leka me mig.... Julia är ett säkert kort det vet jag och då följer Micke me också, min darling har inget val han har inget val.. Och jag tror Danne och Ric sa att dem kmr, Robert och Forsman gör som alla andra:)....Äh alla är välkomna....

Nu ska jag titta på en film tror jag,,,,Pussar o Kramar och så :) så hörs vi en annan dag.. TYp i morgon..

Saknar dig älskling!! Hoppas det gick bra på din SIB idag....kyssar på dig, från din söta tjej:)..HIHI LOVE YOU!!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!