söndag 3 februari 2008

Hej Hopp

Ännu en vecka har gått, och det är nu Februari. Herregud vad tiden går fort. Den här helgen har varit rätt lugn..

Jag gick tillbaka till Ericsson i Torsdags:), känns Så skönt. Visst var det kul nere på Scania men ingenting för mig. Så nu är jag tillbaka där jag hör hemma... Bland människor som känner mig och där jag kan vara precis som ja är.

I fredags träffade jag Ullis och Maria, vi sjöng singstar, spela guitarrhero, och drack lite. Jag och Ullis gick vidare till Malik och sjöng lite karaoke, sen till Hannas där vakten tyckte jag var för full, ha ha vilket skämt, det var ju liksom inte Spybar ja skulle gå in på. Men Men vi gick dit var där kanske en timma sen tog vi en korv hos "korvgubben" och gick hem och SOV...

Igår så gjorde jag inte så mycket, tvättade, kollade på film, hade 2 fikagäster:),, senare på kvällen kom Philip och käka middag me mig, sen kollade vi på Göta Kanal 2 och sen lärde jag mig att parera sladdar, fasen vad kul det var, några gånger snurrade jag runt men dem flesta gångerna lyckades jag parera sladden...

Idag blir det fika i Kaknästornet!! So take Care

Vi hörs, I morgon kmr mina barn äntligen hem igen....

Puss o Kram

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!