onsdag 2 januari 2008

2 nyårs bruttor!!!!


I torsdag var jag o barnen tillsammans me Paula och hennes barn på barnadiset i Högdalen, det är ett ställe som det finns kanor, hoppborgar, bollar, cyklar med mera, barnen tyckte det var superkul, det bästa var att man inte behövde passa dem små för det fanns inget dem kunde göra sig illa på. Och sen var det jättekul at träffa Paula och snacka lite skit...

I helgen gjorde vi inte så mycket, Gabriel var på kalas på söndagen hos Omar. Jag o Filip åkte me Johan och var smakråd på kläder.

O så var det nyårsafton... Jag åkte o mötte upp CIssi hos Maja sen åkte vi hem till Crippa och fixade iordning oss. Åkte sedan till Tyresö på fest, var så där faktiskt. Vi bubblade på kvällen satt i bubbepoolen och tittade på fyrverkirier, det var riktigt nice...

Saknar min älskling jättemycket men nu är det inte så långt tid kvar tills han kmr hem till mig igen. Åh vad jag längtar... Love You baby!!!
I dag är jag hemma från jobbet helt däckad, feber, hostar så jag nästan spyr och mår allmänt skit, ska till läkaren idag och sen hem till mamma och pappa o få lite kärlek:)....

Ta hand om er!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!