söndag 20 januari 2008

En lite uppdatering utav veckan som varit!!!

Ännu en vecka har gått och det har varit lite torrt på bloggfronten, har varit busy lite.. Dem veckorna jag inte har barnen så har jag oftast fullt upp me jobb, och annat som ska hinnas med,,,

I fredags var vi på Hirschenkeller, astråkigt.. Spelar så dålig musik. var hemma vid fyra hur trött som helst... Men jävlar i min låda va kul jag hade igår.. Vi hade fest här hemma hos mig, vi var väl typ 10 st och alla hoppas jag hade kul.. Spelade twister, jag diggar det spelet, skitkul...Philip och jag städade innan vi gick och la oss, jätteskönt att vakna och all disk är borta.. Det blev inte så jättesent så idag känner jag mig helt ok, drack inte sådär jättemycket blev lite salongsberusad. Jätteskönt..Väntar på bilder från Sandra så det kmr bilder på en jävligt kulig kväll lite senare...

Idag har jag varit och slängt sopor, och slängt alla jävla flaskor i återvinningen, det gör jag inte allt för ofta så det var ett gäng att kasta... Efter det så gick jag ut och gick i en timma:).. Jätteskönt..


Nu ska jag hoppa i duschen och göra ngt vettigt utav den här dagen, vad nu det ska vara... Kanske ska dra me mig philip på bio ikväll:)

Take care!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!