lördag 3 november 2007

Negativ, negativ, negativ...men iaf en rolig sak att se fram emot!!

Hejsan Svejsan!!!

idag är det lördag och vädret är rent ut sagt SKIT!!!! Humöret är me SKIT för jag är så sjukt trött!!! Blir så trött och uttråkad när det är sånt här väder, sen finns det en hel del andra saker som får mig att känna mig nere med dem sakerna behåller jag för mig själv!!!!

Imorgon fyller min Filip 2 år!!! Har precis varit på leksaksaffären och köpt presenter till han, träffade även Markoolio och fick autografer till mina och syrrans barn.. Skojigt, men lite pinsamt...

Idag kmr det bli en lång och tråkig dag... Tråkigt väder så ute kan man ju inte vara utan att frysa ihjäl, inne blir man lätt uttråkad, vad ska man göra?? Sjunga singstar blir det nog:) det är ju iaf skoj, och det är kul att Gabriel tycker det är kul också.....Inte kmr P till mig heller, han ska ut och sen drar han till Karlskrona en vecka, så det är ju inte heller så skoj, men herregud vad negativ jag är, kan ju bero på att jag är SÅ sjukt trött på att vara ensam, eller ensam är jag ju inte jag har ju mina barn och jag har P.. Önskar du kunde vara här mer i vaken tid....Och inte komma så sent, och sen behöva åka hem!!!Men men det är bara att gilla läget!!!

OK ska faktiskt berätta en kul sak som jag ska göra men det är inte förrän nästa helg,, ska på 30 års fest till en kompis, och sen möta upp Cissi för att göra stan osäker, ska dansa skiten av mig själv, det var SJUKT länge sen jag var i stan....
Nä ska ta mig en powernap,, HÖRS

He på re!!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!