söndag 21 oktober 2007

Tjipp Tjillevippen!!!

Hej!! Nu var det ett tag sen, har haft liten bloggtorka, inte haft så mycket att berätta... Den här veckan har jag varit på kurs i onsdag, en kurs i administrativa och ekonomiska rutiner. Varit hemma med Filip torsdag och fredag för han har haft lite feber.. Rätt skönt att bara varit hemma och sovit middag med han, städat och tvättat , varit och shoppat lite i skärholmen. Med mera...Ha ha jag har förlustanmält mitt körkort hos vägverket för det är så JÄVLA fult... Vill inte visa det för NÅGON så jag var och tog ett nytt kort i fredags och har nu skickat in det, ska bara betala det ikväll så kommer det väl om ngn vecka eller så... SKÖNT, KUL!!!

Ifredags kväll var det en riktigt SKIT kväll,. var länge sen jag var så ledsen. Tur att man har vänner som man kan gråta ut hos. Behöver och tänker inte berätta varför jag var ledsen, för det utrett nu..Brukar gå över rätt snabbt, men FY vad ledsen jag var...

Igår morse åkte jag och ungarna till mamma o pappa i Tumba, och blev ompysslade, alltid lika mysigt..Var ett tag sen vi var där och sov, så det var mysigt, vi åt plankstek, drack gott rödvin och skrattade och hade skoj.. Behövdes verkligen efter en sån bajsfredag... Mina ögon var svullna som globen på lördagsmorgon när jag vaknade utav allt gråtande på fredagen. Men så kan det vara ibland. Tur att det redde ut sig senare på kvällen, för annars hade det gått käpprätt åt helevete...

Idag ska jag inte göra ngt speciellt.. Philip kmr hit ikväll... Ska bli mysigt, har inte träffats på hela veckan förrutom en snabbis i fredags.. han har varit på konferens med Kvantum, som nu verkar blir en dagisverksamhet, alltid är det nåt skit som händer.. Tycker synd om dem inblandade:)....

Så imorgon är det dags för mig att lämna mina älsklingar till sin far. Alltid lika jobbigt. Fy fan vad jag hatar måndagar varannnan vecka då jag måste lämna dem till sin far, vill ha dem här hos mig JÄMT.. Men tyvärr så går inte det eftersom jag inte vill leva ihop med Tony.... Det är med sorg i hjärtat när jag svarar på Gabriels frågor om varför jag inte vill bo med dem, men vännen det är ju klart att jag vill bo med ER men inte me pappa, eller vad säger man??? Det är alltid lika jävla svårt..... Gud vad jag älskar dem!!!

Så imorgon är det deppmåndag, får se till att göra ngt bra utav den. Typ gå och köpa simkort, som jag tänkt göra nu, min mamma och pappa kan komma och hjälpa mig med att vara me barnen en stund medans jag åker iväg och simmar en stund..TACK!!!

Vi hörs

PUSSAR!!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!