torsdag 11 oktober 2007

Herregud hur har jag kunnat glömt att skriva om ÅRETS FEST:)???

I lördags var ju vi på fest (vi= jag och Philip), var hur kul som helst!! Lagom me folk, inte lika lagom med sprit, singstar, frågesport och jävligt kul:)....Johan (min bästa killkompis) fyllde 25 år för ett litet tag sen, så han och en kompis hade typ 50 års fest, GRYMT KUL,,,, synd bara att jag var lite elak med min baby!! men det är upprätt nu..Som tur är, för FY FAN vad jag skämdes... Men det är tur att han känner mig och vet att jag inte menar ngt med det..

Dagen började ju som jag sa förrut rätt stressigt, var väl typ därför jag inte hann äta:), och väl typ därför jag blev lite full:)stressig dag, lite mat och MYCKET cider o öl... Men det brukar bli så när Philip är me för jag är trygg:)..BABY!!!!

Men en sak jag inte fattar!! Hur i helvete kunde Philip vinna över mig på SIngstar??? Det måste varit ngt fel på poängen eller ngt....:)

Thanks Swarre och Christian för ett grymt bra fest!!PUSSAR!!!

Ha det bra!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!