tisdag 16 oktober 2007

En dag i Sickla!!

I söndags var jag i Sickla med Philip.. Vi skulle shoppa båda två, trodde jag, men herregud den mannen är rolig. Vi var inne i Best of Brands i typ 1 timma, jag tror nog inte jag ljuger när jag säger att han prova 7 par byxor, 6 skjortor och 2 par skor:)..... Det han kom hem me var, 3 par jeans, en skjorta, och ett par skor. Okej, jag då?? Typ Inget,,,var på shoppinghumör, men hann liksom inte me för affärerna stängde visst...Men Men deppar inte för det, sparde ju pengar på det sättet....Men fasen vad han gjorde av me pengar....Men satan så snygga kläder han köpte.. Har ju lite svårt för det här me stuprör, tycker det är helt Ok på andra, men HA HA HA HA själv ser man ut som ett päron, men den tiden kanske kommer då jag tycker det är snyggt även på mig. Provade en snygg tröja på Gina men den var för stor... Så ska kolla om den finns i SKärholmen i helgen i min storlek....Hursomhelst så lovade Philip mig att vi ska till Kista nästa gång och då ska JAG få handla lite, vill ju ha me han som ett smakråd.....

På kvällen var vi på bio, på The Kingdom, den var bra.)...Lite seg i mitten, men sen kom den igång igen...

I går hämtade jag mina soulmates, och strax efter vi hade kommit hem så kom Philip och åt middag med oss.... Jättemysigt:)..Han visade mig lite bra rygg, mage och bröstövningar som jag ska göra varje kväll. Och ikväll har jag gjort dem.. Jätteskönt. Har grym träningsvärk i magen, men nu JÄVLAR ska fettet bort!!! Så nu är det BANTNING som gäller igen.... Effektiv bantning, funderar på att köpa simkort på simhallen i skärholmen och börja simma 3 ggr iveckan iaf dem veckorna jag inte har barnen...o kanske en gång i veckan när jag har barnen och nångång på helgen tillsammns me dem..Vore faktiskt jättekul..

Imorgon ska jag på kurs, i ekonomi...Ska bli så där kul... Ett litet break från jobbet... Mamma o Pappa ska hämta barnen... för kursen slutar fem och det är på gärdet... Så det blir lite stressigt för mig.Tur att man har dem...!!!! Så det är vad som hänt hittils, hörs en annan dag..Ta hand om ER!!!PUSSAR!!!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!