torsdag 2 augusti 2007

Tjillevippen!!!


Torsdag!! klockan är 14,06!!Här sitter jag och väntar på att golven ska torka, fick ngn kraft från ovan, så nu har jag TOKSTÄDAT, är visserligen inte klar än, men känner mig ganska stolt över mig själv!!Behövdes verkligen, har rensat papper, barnkläder, ja ÖVERALLT. Jag vet en som blir glad när han läser detta:)... Han är förövrigt helt slut när vi äntligen lyckas prata i telefon typ vid halv elva på kvällarna, får ett godmorgon sms på morgonen typ vid halv sex, sen hör jag inget mer förrän på kvällen när han blir ledig och då är han HELT SLUT.. Så han knappt orkar prata i telefonen...Men jag förstår han...


Idag har jag bestämt mig för att inte göra något speciellt bara vara med mig själv.. Ska ikväll gå till min grannen(som inte är hemma) och lägga mig ett bad, det var typ HUNDRA år sen, jag badade för att jag har ju inget badkar, så jag har bara fått duscha och jag som älskar att bada...


Har en kompis som är rätt konstig, hör bara av sig när det passar själv, svarar nästan aldrig när man ringer, och jag är SÅ trött på såna människor, hade en sån kompis när jag var yngre och det slutade me att hon blev en ensamvarg, jag är en människa som slutat för länge sen att krusa människor, tycker det är meningslöst. Och jag har mycket vänner runt omkring mig så visst behöver jag inte den personen, men det är synd för den personen är rätt snäll tycker jag....


Har ju allt vad som krävs för att jag ska vara lycklig, 2 helt underbara barn, en helt amazing pojkvän, hur många härliga och roliga kompisar.. Så varför hänga läpp för. Nej du det gör jag inte heller, men synd bara att det är den personen som förlorar på de!!!


Det är så kul, den här sommaren har varit en återföreningssommar!! Först träffade jag en gammal klasskompis som jag inte träffat på typ 3 år, sen har jag för några veckor sen fått upp kontakten med en annan barndomskompis, och på så sätt alla gamla kompisar som jag hängde me när jag typ var 15 till typ 17.. HUR KUL SOM HELST! Jag tycker om att träffa nya vänner.


Igår så lekte jag med Ullis och Åsa. Vi satt och solade på dagen, och eftersom det var så varmt så blev vi törstiga och vi beslöt oss för att ta en grogg, men det slutade med ett gäng groggar, så jag ramla väl hem här vid tio, tyckte jag att det var dags att nanna kudden, kunde inte somna för att jag visste att Philip skulle ringa nån gång mellan elva och tolv, så jag låg och små lura lite, och till sist ringde Plutten,,,, MYSPYS att prata me han, man är ju bortskämd att kunna prata i princip när man vill men så är det ju inte nu.. Men fick reda på att han kommer hem till nästa helg "längtar"!!


Oj nu är nog golvet torrt eller vad tror ni???


PUSSAR!!


hörs nog ikväll!!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!