tisdag 12 juni 2007

Who am i???

Tjenare!! Detta är min nya blogg!!! Hade en via hotmail, men fick rekomendationer att den här var bättre, så vi får väl se..... Ja jag kommer skriva allt som händer mig. Har inga hemligheter, nästan inte iaf.... Jag kan ju börja me att tala om att jag är en glad jävel, som står rätt stadigt på jorden. Jag jobbar heltid i en restaurang som biträdande restaurangchef, vilket jag trivs jävligt bra me. Har mina barn varannan vecka, vilket inte är lika kul, men jag har valt att separera från deras pappa och då är det bara att gilla läget... Vad gör jag när jag inte har mina barn då? Jo jag träffar vänner, både nära och kära...Festar, tränar, ja allt som jag inte hann med när jag var en trött 24 timmars mamma som aldrig kom utanför dörren utan tjafs. Nej så illa var det inte. Bara nästan... Jag umgås rätt intensivt med en kille som betyder jävligt mycket för mig som heter Philip. Har en bästa killkompis i mitt liv som betyder otroligt mycket för mig som heter Johan, som jag kan prata om precis vad som helst...Och massor utav tjejkompisar både nya och gamla, jag är speciellt glad över att jag och Yvonne hittat varandra igen, efter ett litet break, som helt och hållet var mitt fel, men hon är sån skön tjej... Annsofie heter en annan, Paula, Ullis, Åsa, Cissi, My, Shit har jag glömt nån, säkert då ber jag om ursäkt för det!! Men detta är några utav namnen som ni säkert kommer få höra mycket skoj om.... Den här veckan har jag mina barn, så då blir det lungt. Mysiga hemmakvällar, med mycket bus och lek och MASSOR UTAV KÄRLEK... Förövrigt så har Philip åkt till Bulgarien idag, kommer hem om en vecka....Känns helt ok. Trodde nog inte på mig själv när jag frågade han om han inte skulle me sina kompisar utomlands, han trodde nog inte heller på mig, jag kan vara ganska svartsjuk, men håller på för fullt att jobba bort det, och jag tycker jag lyckas väldigt bra med det..... SÅ go Girl.....Mina barn heter Gabriel och han är fyra år, min minsting heter Filip och är ett och ett halvt år... Dem går på dagis på dagarna och leker med sin galna mamma på kvällarna...Min familj betår utav mamma och pappa som bor i Tumba, min syster som är 4 år äldre än mig och har två barn som är 13 och 10. Hon är gift och bor i hus i tumba hon me. Hon flyttade aldrig från Tumba men det gjorde jag det första jag gjorde....SKÖNT.....Fast ibland längtar jag tillbaka.... Men va fan jag har ju alla mina vänner här nu....Herregud vad långt det blev.. Så AJ nu har jag skrivkramp.. PUSS OCH KRAM

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!